המלצות לחופשה המושלמת - PowerCard
powercard עמוד הבית
לאן כדאי לטוס
לאן כדאי לטוס
לאן כדאי לטוס

נופש

המלצות לחופשה המושלמת

אז מה היעד הבא שלכם? ברצלונה? הר הקילימנג'רו? קו פנגן? הונג קונג? לא משנה לאן תטוסו, משנה עם מי תטוסו.

יום נישואין, יום הולדת, חופשת קיץ, חגים או אפילו סתם ככה בלי סיבה אפשר לצאת לחופשה בארץ או לחופשה בחו"ל. לא משנה אם תבחרו בסיני, ברלין, ניו יורק, תאילנד או אילת מה שיהפוך את החופשה לחופשה זוגית מושלמת הוא תכנון נכון והרבה סבלנות.

בני זוג שיוצאים יחד לחופשה זוגית לא רוצים לסבול או להתעלם מבן הזוג במהלכה ולכן הם נוהגים לתכנן מראש ולהיערך כדי שלא ישעמם לרגע אחד. הנה כמה שאלות שכל זוג צריך לשאול את עצמו לפני שהם אורזים מזוודה ועולים על המטוס.

לאן כדאי לטוס ביחד?

כשמתכננים טיסה עם בן או בת הזוג תמיד מתעוררת השאלה: לאן כדאי לטוס ביחד? ליעד שכבר היינו בו? ליעד שעדיין לא ביקרנו בו? או ליעד שרק אחד ביקר בו והשני עדיין לא מכיר? הדרך הטובה ביותר להחליט לאן כדאי לטוס ביחד היא לעשות רשימה של כמה יעדים ולבחור מתוכם שניים שהכי מלהיבים ומסקרנים אתכם.

חשוב שכל יעד יציע לכל אחד מבני הזוג מגוון פעילויות מעניינות שיוכלו לעשות גם ביחד וגם לחוד. לדוגמה, אם אחד מבני הזוג אוהב לצאת לטרקים בטבע ולישון באוהלים בזמן שבן או בת הזוג יעדיפו דווקא לבלות בקניונים ומסעדות, הרי שהשניים יצטרכו להתפשר על יעד שיהיה מספיק קרוב לטיולים בטבע ועדיין יציע אפשרויות בילוי בעיר.

אילת, היא דוגמא נהדרת ליעד לחופשות בארץ, המשלב מסלולים בטבע, שופינג ואוכל טוב.

עם מי כדאי לטוס?

מי אמר שחופשה זוגית מושלמת חייבת להיות רק עם בן או בת הזוג? דווקא הזמנת חופשה עם זוג נוסף או עם קבוצה, מאפשרת לזמן המשותף בחדר להיות ייחודי יותר ואינטימי יותר.

כאשר נוסעים בקבוצה מספיקים לראות יחד יותר אתרים ולבלות ביותר אטרקציות, אך הקצב הוא מאוד מהיר ותמיד צריך לעמוד בזמנים שקובע המדריך.

כאשר נוסעים עם זוג נוסף, אפשר לשכור רכב יחד ולהחליט שהגברים הולכים למשחק כדורגל בזמן שהנשים עושות מסאז' או נהנות משופינג בקניון.

כמובן שלכל אחד מבני הזוג יכולה להיות העדפה אחרת, לכן חשוב להחליט יחד עם מי כדאי לטוס ולכמה זמן.

איך לתכנן מסלול?

בחרתם יעד? מעולה! עכשיו הגיע הזמן להכין רשימה של כל האתרים, האטרקציות, הפארקים, המסעדות והמוזיאונים בהם תרצו לבקר. כך תוכלו להחליט מראש מה אתם חייבים לראות ולעשות ועל מה אתם יכולים לוותר.

הרי ברור שאף פעם לא תצליחו להספיק לראות את כל מה שיש לעיר להציע עבורכם ולכן רשימה ממוקדת תעזור לכם לנצל את החופשה עד תום. אם תרצו לנצל את ימי החופשה טוב יותר תוכלו לסמן על המפה היכן נמצאים האטרקציות והאתרים אליהם תרצו להגיע, ככה תחסכו לכם זמן יקר בנסיעה מיותרת בתחבורה ציבורית או מוניות.

זיכרו! למרות שאתם בחופשה ואתם רוצים להספיק לראות כמה שיותר, חשוב לזכור שחופשה זוגית היא לא מירוץ אלא הזדמנות נהדרת גם לעצור רגע וליהנות מהדרך.

אז אל תרוצו ממוזיאון למוזיאון, מקניון אל קניון ותחזרו למלון עם הלשון בחוץ, עייפים ומותשים. תכננו את ימי הטיול כך שאם תרצו להישאר בחדר ולהירגע אחר צהריים  או אם תרצו לקום מאוחר ולהתפנק קצת במיטה לא תרגישו שאתם מבזבזים זמן יקר.

האם אני רוצה זמן לעצמי?

הרבה פעמים בני זוג שטסים לחופשה זוגית חושבים שהם חייבים לבלות ביחד כל רגע ורגע, אבל זה לא בהכרח נכון.

גם במהלך היום יום, בין העבודה והילדים, אנחנו רוצים קצת זמן לעצמנו בלי בן או בת הזוג.

גם במהלך החופשה, נסו למצוא זמן חופשי בו כל אחד מכם יוכל לטייל בעיר לבדו, לשבת בבית קפה וליהנות מספר טוב או פשוט לישון קצת יותר ואז לחזור אל בן או בת הזוג ולשתף אותם בחוויות.

מוכנים להפתעות?

חלק מהכיף בחופשה זוגית חלומית הוא שהרומנטיקה חוזרת, גם אם זה רק לכמה ימים בודדים. נצלו את הימים האלה כדי להפתיע את בן או בת הזוג. תוכלו לשלב חופשות בארץ או חופשות בחול ולקנות כרטיסים להופעות או כרטיסים לסטנדאפ. תוכלו להזמין ארוחה במסעדה מפוארת, לקנות מתנה ולהשאיר אותה על המיטה בזמן שבן או בת הזוג מתקלחים או לפנק במסאז' זוגי לשניים.

כמובן, חשוב שתכירו את בן או בת הזוג לעומק ולא תזמינו עבורם הפתעה שתאכזב אותם וגם אתכם.  

אז מה היעד הבא שלכם? ברצלונה? הר הקילימנג'רו? קו פנגן? הונג קונג? לא משנה לאן תטוסו, משנה עם מי תטוסו. רק זיכרו! אל תזמינו חופשה לפני שוידאתם שהדרכונים שלכם בתוקף.

חופשה נעימה!